Víctor Soho

Víctor Soho

~~~~~~~~~~~

favoritas ordeadas por orde cronolóxico. van trocando, pero podedes pensar todas como un top 20 da miña vida ou algo así.

//

Favorite films

Recent activity

All

Recent reviews

More
  • 3 Women

    3 Women

    ★★★★

    Lembra a Lynch non da forma que esperaba, porque verdadeira ligazón non debe ter tanto que ver coa trama onírica, como que esta representa ó mesmo tempo unha iconografía de certos comportamentos psicolóxicos dos personaxes en relación a unha herdanza cultural centenaria e nacional. Quero dicir, que mentres en Fellini esta relación coa experiencia subxectiva o individuo ligábase a unha tensa relación entre o espectáculo e a vida, tanto Altman coma Lynch encaixan súas narrativas en contextos claramente enmarcados por…

  • Undersea Fantasy

    Undersea Fantasy

    ★★★★½

    Quen esperaría que a carreira de Rossellini comezara cun documental tan similar ó estilo de David Attenborough: educación mesturada con intriga e dinamismo narrado sobre un montaxe de xestos dos animais que personifícanse por unha voz en off.

    Unha forma moi naif e simplificada de entender a forma na que Rossellini traballa e dramatiza a realidade en toda a súa obra.

Popular reviews

More
  • Midsommar

    Midsommar

    01x01 hay algo completamente anacrónico y deslocalizado, que es al mismo tiempo terriblemente contemporáneo. el terror a los cultos paganos es un miedo que ha quedado extinto hace siglos, sobre todo tras la popularización y resignificación de su iconografía a finales de los 60 con el movimiento hippy; el miedo a tribus autóctonas, el multiculturalismo y a sociedades alejadas de la "occidentalización" no encuentra lugar en una Suecia contemporánea. sólo alguien con tan poca capacidad de análisis como Ari Aster,…

  • Grass

    Grass

    ★★★★½

    la cinta de Hong Sang-Soo que más busca explorar las capacidades expresivas de la música y las narrativas de un mismo espacio.

    en otros aspectos, su película más fragmentada. una sobre la relación del artista con la realidad que le rodea. la escritora siempre atenta, observando y dejándose cautivar. tentada e interviniendo, ya al final, pero ¿quién querría vivir la vida desde las alturas y con falsa objetividad? sólo las personas que no me interesan.

    llena de, como es habitual,…